středa 11. listopadu 2015

Plyšáček

POPIS: Nessie v noci někdo něco vezme. Co jí ta tajemná postava sebrala a jak na to Nessie zareaguje?
**Tento drabble jsem napsala... už je to delší dobu a popravdě řečeno, ani já sama už nechápu pointu. Ale je to z mé tvorby, je mi líto ho dávat pryč :).


Pomalu se stmívalo. Propadala jsem se do spánku, plného krásných snů. V náruči jsem objímala plyšového méďu. Svého oblíbeného, pana Bledulku. Uprostřed noci jsem se najednou probudila vystrašená. Tmou se k mé postýlce plížila temná postava. Přikrčila jsem se více ke stěně. Najednou mi zmizel pan Bledulka z rukou.


„Mámí!“ zakřičela jsem a začala popotahovat. Byla okamžitě u mě.

„Ano, zlatíčko? Copak se děje?“ zeptala se vyděšeně.

„Já… Spinkala jsem a tmou se k mé postýlce plížila temná postava a… Pak mi sebrala pana Bledulku!“ odpověděla jsem a naštvaně nakrčila nosík.

„Ale… Kdo je to?“ nechápala.

„No, přeci můj plyšáček!“

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem děkuji za každý komentář :)