úterý 10. listopadu 2015

Dopis Shakespearovi

ZADÁNÍ: Napište dopis Williamu Shakespearovi jako jedna z postav z "Romea & Julie" (200 slov)
POPIS: Psala jsem z pohledu chůvy, tak snad se bude líbit :).

***
Milý pane Shakespeare,

jak jste si to představoval? Chudák holka, ve čtrnácti propadnout „nehynoucí“ lásce a pak se probodnout vlastní dýkou? Tedy, příběh je to zajímavý, to se musí uznat. Ale je to trochu ohrané, jen abyste věděl.

A když už jsem mluvila o dýce, tak i ta vám to vyčítá, jen si nemyslete. Kvůli vám prohledali celou Veronu a našli ji, jak si tam tak leží, v místech, kde údajně měla být Kapuletovic hrobka. Co z toho vzešlo? Dýka se teď válí v muzeu, všichni jí dennodenně pozorují a jí je z toho na nic. Pěkně jste to zbabral!

Já si momentálně sedim pěkně na obláčku v nebi a vidím všecko až dolů do pekla. Doufám, že je vám tam aspoň teplo! A Julča, chudák malá, tady dřepí vedle mě a kouká po Romeovi. To vám povidám, čekala bych, že když je to gentleman, tak i v nebi bude s Julií. Ale on ne, depa. On by jen balil zdejší andělský děvčata, tak je to.

Doufám, že tendle dopis cestou nikam neuletí. Julča mi říkala, že mám poslat mejla, ale já nevím, nějak se mi ta novota dvacátýho prvního století nezamlouvá. Zase vaše chyba, kvůli Vám jsem teď pěkně podezřívavá!

Vaše, docela dost naštvaná,

Chůva

1 komentář:

Předem děkuji za každý komentář :)