středa 11. listopadu 2015

Jen ona

POPIS: Sethovo otisknutí (otisk = věčná, neporušitelná láska, víc než to, vlkodlak, který se otiskne, je pro ni schopný udělat cokoli, doslova být kýmkoli, je jí oddaný :)).


Procházel jsem se po pláži. Dnes hlídku s Jakem nemám, mám volno. Leah je na brigádě… Sue je u Charlieho… A doma je pusto. Tak jsem tady. Najednou jsem uviděl rodinku na dece. Maminka, tatínek a dvě děcka. Zjistil jsem, že tu rodinku znám. Bydleli vedle nás. Dvě dcerušky, jedna menší, druhá větší. Byly to blondýnka a brunetka. Jmenovaly se Sandra a Caroline. Pomalu jsem se k nim přibližoval. Něco mě tam táhlo. Podíval jsem se na ně znovu. A setkal jsem se s jejíma malýma očkama. Od té chvíle si pamatuju jen ten nejkrásnější pocit. 
Klesl jsem na kolena. Byl jsem jako omámený jejím pohledem. Měla blankytně modré oči, a hnědé vlásky. Svým pohledem si mě doslova připoutala, přivázala si mě ocelovými lany. Byl bych pro ni cokoliv. Cokoliv, co si bude přát. Přítel, ochránce, bratr, kamarád. Udělal bych pro ni vše. Už pro mě nebyla nejdůležitější má rodina, můj domov, přátelé. Už pro mě neexistovalo nic důležitého, kromě jedné osoby. Kromě ní. Můj život by bezjejí existence neměl žádný smysl. Mé srdce by bylo na kousky, na drobečky, kdyby ona nebyla na tomto světě. Už pro mě byla důležitá jen ona... Ta malá hnědovláska… Moje Caroline…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Předem děkuji za každý komentář :)